Interaktivní příklady užití Vocalls

Vyzkoušejte, jak může vypadat Váš hovor. Stačí vybrat scénář
a zadat Vaše tel. číslo. Vocalls Vám zavolá sám.

chevron

Hodnocení nákupu - slovní

Pokročilé hodnocení nákupu. Automat vyzve k hodnocení hlasem a následně požádá i o slovní hodnocení. Vaše hodnocení Vám přečte pro případ nedorozumění a v případě potvrzení je automaticky (po kontrole na nevhodné výrazy) přidá na webové stránky.

odchozí syntéza řeči rozpoznávání řeči
Vyzkoušet Diagram hovoru

Nabídka služby/produktu - hlasem

Klient obvolá své zákazníky s nabídkou, na kterou můžou odpovědět hlasem v případě, že mají zájem.

odchozí rozpoznávání řeči
Vyzkoušet Diagram hovoru

Objednání po telefonu

Tento scénář demonstruje hovor, když by byl systém Vocalls nasazen ve Vaší provozovně. Odbaví nejčastější otázky (např. otevírací dobu) a pomůže s objednáním.

příchozí rozpoznávání řeči syntéza řeči
Vyzkoušet Diagram hovoru

Žádost o půjčku po telefonu

Následující pokročilý scénář demonstruje odbavení žádosti klienta o půjčku.

příchozí příchozí syntéza řeči rozpoznávání řeči
Vyzkoušet Diagram hovoru

Jednoduché menu – ovládání hlasem

Běžné využití – po přehrání uvítací hlášky systém přehraje menu, kde je posluchač přepojen na základě ovládání hlasem.

příchozí rozpoznávání řeči syntéza řeči
Vyzkoušet Diagram hovoru

Nabídka služby/produktu - IVR

Klient obvolá své zákazníky s nabídkou, na kterou reagují pomocí klávesnice telefonu.

odchozí příchozí
Vyzkoušet Diagram hovoru

Jednoduché IVR menu – tlačítka

Běžné využití – po přehrání uvítací hlášky systém přehraje menu, kde je posluchač přepojen na základě klávesnice mobilního telefonu.

příchozí příchozí
Vyzkoušet Diagram hovoru

Slevový kód

Ukázka přehraje zvukovou zprávu pro klienta a odešle slevový kód v SMS.

odchozí
Vyzkoušet Diagram hovoru

Hodnotící hovor - IVR

Následující hovor může být realizován po zakoupení zboží v eshopu. Poprosí zákazníka o hodnocení pomocí klávesnice telefonu.

odchozí příchozí
Vyzkoušet Diagram hovoru

Informování klientů

Vocalls jednoduše přehraje hlášku příjemci hovoru a zavěsí.

odchozí syntéza řeči
Vyzkoušet Diagram hovoru

Přesměrování s přehráním hlášky

V případě, že chcete před každým příchozím hovorem přehrát stejnou hlášku (např. informaci, že je hovor monitorován), stačí vytvořit jednoduché schéma, které po přehrání hlášky hovor přepojí na Váš telefon. Vocalls Vám celý hovor nahraje a archivuje.

příchozí
Vyzkoušet Diagram hovoru

Zjištění stavu objednávky

Účastník hovoru je vyzván na zadání kódu klávesnicí telefonu, kód je následně přečten automatem a pomocí API integrace zjištěn stav ve fiktivním eshopu.

příchozí příchozí syntéza řeči
Vyzkoušet Diagram hovoru

SMS s detekcí prokliků

Jedná se o jednoduchou SMS zprávu, která ale obsahuje "chytrý odkaz". Pokud tuto SMS někdo dostane a tento odkaz navštíví pomocí webového prohlížeče, okamžitě v systému Vocalls tuto interakci uvidíte. Klienta tak můžete ihned kontaktovat a pomoct například s nákupem.

sms
Vyzkoušet

Vícejazyčný hovor

Následující ukázka demonstruje hovor ve více jazycích a to konkrétně syntézu i rozpoznávání řeči. Zákazník volá v době, kdy není nikdo k dispozici a zanechá mluvený vzkaz.

příchozí příchozí rozpoznávání řeči syntéza řeči
Vyzkoušet

Text na reč

Ukázka kvality převodu textu na řeč v kterémkoliv jazyce si zvolíte
chevron
Přehrát